Håller du inte med har vi alltid 30 dagars ångerrätt.
50 kronor/resurs
Petter här, säljare på Check!
Efter att själv ha varit projektledare på byrå i tio år (med vikande hårfäste som resultat) känns det toppen att få hjälpa byråledare att höja blicken och sänka sin admintid.
Ger du mig 30 minuter lovar jag att jag kan spara dig timmar varje månad. Om du efter mötet inte håller med, skickar jag ett presentkort till en restaurang on me. En free lunch helt enkelt!
– Det korta svaret är: jättesmidigt. Att koppla upp mot Fortnox går på några enstaka klick.
Om du behöver byta Redovisningssystem till Fortnox så har de gjort bytet enkelt. Läs mer om byte till Fortnox här: https://www.fortnox.se/byt-till-fortnox
Det något längre svaret är att implementeringen oftast sker i tre steg:
1. Onboarding och genomgång med chefer eller andra ansvariga
Vi guider er igenom alla systeminställningar och hjälper till att skapa de första användarna.
2. Onboarding och genomgång med projektledare
Vi går igenom hanteringen av kunder, projekt, fakturering, leverantörfakturaattest, värdering av byråintäkt, budgetrapporten, etc. Detta görs bäst i två eller tre sittningar. Vi går också igenom hur man ska tänka och göra vid uppsättningen av alla redan pågående projekt.
3. En extra genomgång efter första månaden
Ett månadsskifte innebär spännande saker i Check. Fakturor ska skickas, byråintäkt ska värderas. Det kan behövas en uppfräschning och möjlighet att fråga specifika frågor kring sina projekt.
Onboardingen för vanliga medarbetare är så pass enkel att företagen ofta tar den biten själva.
– Det är vad vi skulle kunna kalla ”baspaketet” men ibland krävs lite mer, ibland lite mindre. Allt beror på din specifika byrås förutsättningar och självklart anpassar vi så ni får det stöd som behövs under implementeringsfasen.
– Troligtvis! Både vad gäller tillägg av nya funktioner, användarvänlighet och andra roliga features.
Våra utvecklare jobbar ständigt med nya uppdateringar.
Skulle ni ha en specifik önskan om en funktion och vi också ser värdet i att implementera det i Check så är vi inte sena att hoppa på tåget och bygga ut systemet.
Användare varje månad för hela byråns behov!
Så många bolag har tagit steget in i framtiden mot lönsammare projekt! Check!
Timmar utveckling har vi lagt på systemet. And we’re just getting started!