Har du MÅNGA inköp? Då är det här för dig!
Dels kan du sortera på olika rubriker för att påverka ordningen på inköpen. Men du kan också välja att exempelvis bara se inköpen en viss månad genom att klicka på ”filter”.
Som bonus kan du också klicka på en inköpsbudget för att filtrera fram de inköp som hör till den budgeten.
Vi har även ordnat så att inköpen INTE laddas om när du skriver en kommentar. Det snurrade till det rejält för de med många inköp.
Klicka på inköpsbudgeten för att filtrera fram inköpen som hör till budgeten.
Missa inte filterknappen! Samt möjligheten att sortera på de olika kategorierna.
Vill ni inte att en projektledare ska få ändra ett inköpsbelopp som kommit som levfaktura eller kvitto? Då kan en administör gå in under ”Syteminställningar – Inköp” och välja att bara administratörer får ändra belopp.
Vi har helt gjort så att ni sätter byråintäkt i SEK på alla projekten när ni jobba med prognosen. Det blir tydligast.
Rätt logiskt egentligen då det är något som ni garanterat använder ofta!
Vi har ändrat så att automatiska kvitton också ska fungera på uppdelade kvitton, ordnat så att förvald inköpskategori på interna projekt fungerar som det ska, gjort några mindre designfixar och löst så att låsta kategorier fungerar som tänkt.
För er som är projektledare 🤓 Varning i mailen när projekt överskrider budget 🫧 Ni kan ställa in detta både på global nivå (admin ser detta längst nere i systeminställningar) eller på projekt. Svårare än så är det inte! Ett mail kommer lastat när gränserna överskrids. Shout-out till Felicia som önskat detta. Printscreen från inställningssidan […]
Äntligen är den släppt i Beta-version! Resursplaneringen kommer vara fri att testa fram till sommaren. Därefter kommer den att bli Checks första tilläggstjänst. Mer information om det framåt. Resursplanering! Äntligen! Resursplanering inne i Check gifter sig väldigt väl med systemet som helhet och gör livet lättare för alla. ”Beta-version” innebär att funktioner ständigt kommer fyllas på, samt […]
ÄNTLIGEN! Underkategorier på projekt! 🫧 Det är toppen för dig som vill dela upp projekten i fler delar, eller kanske till och med köra flera mini-projekt inom samma projekt. Nytt är också att du kan byta namn på en kategori. Klicka på switchen ”Använd underkategorier”. Sedan kan du välja att sätta budget på projektnivå, underkategorinivå […]