Ni kommer garanterat märka skillnaden om ni använder den.
Ännu inte upptäckt prognosen och vill veta mer? Hör av dig så visar vi gärna!
Nu har du checkboxar framför varje rad. Använd dem om du vill veta summan av valda inköp. Svårare än så är det inte!
Du kan så klart markera alla inköp genom att klicka på boxen i tabellhuvudet.
Ingen jättegrej, men underlättar livet för några!
För er som är projektledare 🤓 Varning i mailen när projekt överskrider budget 🫧 Ni kan ställa in detta både på global nivå (admin ser detta längst nere i systeminställningar) eller på projekt. Svårare än så är det inte! Ett mail kommer lastat när gränserna överskrids. Shout-out till Felicia som önskat detta. Printscreen från inställningssidan […]
Äntligen är den släppt i Beta-version! Resursplaneringen kommer vara fri att testa fram till sommaren. Därefter kommer den att bli Checks första tilläggstjänst. Mer information om det framåt. Resursplanering! Äntligen! Resursplanering inne i Check gifter sig väldigt väl med systemet som helhet och gör livet lättare för alla. ”Beta-version” innebär att funktioner ständigt kommer fyllas på, samt […]
ÄNTLIGEN! Underkategorier på projekt! 🫧 Det är toppen för dig som vill dela upp projekten i fler delar, eller kanske till och med köra flera mini-projekt inom samma projekt. Nytt är också att du kan byta namn på en kategori. Klicka på switchen ”Använd underkategorier”. Sedan kan du välja att sätta budget på projektnivå, underkategorinivå […]